Levering en Verzending

Wij verzenden op ma t/m vr (m.u.v. feestdagen).
Artikelen die op voorraad zijn en zijn besteld op werkdagen voor 17.00 uur, worden over het algemeen dezelfde dag verzonden.

Artikelen die niet op voorraad zijn, sturen wij zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen
na de besteldatum op.
Mocht dit overhoopt toch niet lukken, dan laten we dit uiterlijk 30 dagen na de besteldatum weten.
Je kunt de bestelling dan kostenloos ontbinden.

=======================

Gratis afhalen

Je kunt er voor kiezen om je bestelling gratis af te halen bij ons in Kampen of op het afhaaladres in Zwolle.
Afhalen kan alleen op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op.

Afhaaladres in Kampen is Ambachtsstraat 21, 8263 AJ Kampen, Nederland.
Het afhaaladres in Zwolle geven we bij het maken van de afspraak aan je door.

======================

Verzendmogelijkheden

Wij verzenden momenteel via PostNL (binnen Nederland) of DPD (Belgie en Duitsland.)

Omdat we blij zijn met jou als klant, nemen wij een deel van de verzendkosten voor onze rekening.
Daarom rekenenen wij binnen Nederland 3,99 euro verzendkosten om je bestelling te laten bezorgen. Wil je je bestelling afhalen bij een pick-up point, dan kost dit 4,99 euro. Bij een bestelbedrag vanaf 99 euro betaal je geen verzendkosten.

Omdat de verzendkosten naar het buitenland hoger zijn, is verzenden naar het
buitenland 4,99 euro en  bij een bestelbedrag vanaf 125 euro betaal je geen verzendkosten.

Bij ons kun je kiezen uit verschillende verzendopties:

Nederland

Bezorgen via PostNL op een door jou doorgegeven adres.
Afhalen op een PostNL-punt bij je in de buurt

Bezorgen via DPD op een door jou doorgegeven adres.
Afhalen op een DPD Parcelshop bij je in de buurt

Belgie en Duitsland

Bezorgen via DPD op een door jou doorgegeven adres.
Afhalen op een DPD Parcelshop bij je in de buurt

Je ontvangt een automatische e-mail met daarin een traceercode, zodat je zelf je bestelling kunt volgen.

Meer over de verzendopties van PostNL:

PostNL Standaard Levering

Wij versturen je bestelling als brievenbuspakje of als Standaard Pakket (AVG). Je ontvangt van ons een e-mail met de traceercode.

Ben je twee keer niet thuis en past je pakje niet door de brievenbus, dan laat de postbezorger een briefje achter met instructies. Het pakje kan dan ook bijvoorbeeld bij de buren achtergelaten zijn of klaarliggen bij een afhaalpunt.

PakjeGemak

Met Pakje Gemak wordt je pakketje rechtstreeks naar een PostNL-locatie gebracht.  Kies bij de checkout waar je jouw pakket wilt ophalen. Via de app of per mail laat PostNL je weten wanneer het voor je klaarligt.

Let op! Degene die het pakje afhaalt moet denken aan het volgende:

  • Je moet je kunnen identificeren met een geldig IDbewijs.
  • Je moet het bezorgadres kunnen opgeven
  • Als de postbezoger een briefje heeft achtergelaten, neem dit dan mee.
  • Haal het pakje binnen twee weken op.

Kijk voor meer informatie op de site van PostNL

Meer over de verzendopties van DPD

Bezorging door DPD op een door jou doorgegeven adres.

Via de Predict service informeeert DPD  je nauwkeurig waar de bezorger zich met je pakket op de route  bevindt. Dit gebeurt via SMS of e-mail. Loop je de pakketbezorger dan toch mis , dan laat deze een briefje achter met verdere instructies. Het kan zijn dat de pakketbezorger het afgeeft bij buren, of je pakket wordt naar een Parcelshop gebracht.  Bij DPD wordt altijd om een handtekening gevraagd.

Afhalen bij een DPD Parcelshop bij je in de buurt

Als je je pakket af wilt halen bij een DPD Parcelshop, kan dit in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen na het plaatsen van jouw bestelling voor 13:00 uur. Bij de checkout kun je aangeven welke Parcelshop jouw voorkeur heeft. Je ontvangt bericht via SMS of e-mail wanneer je pakket voor je klaar ligt.  Neem een legitimatiebewijs mee.

Kijk voor meer informatie op de site van DPD